تابلو خط و نقاشيخط سجاد مهري

خريد و فروش آثار هنري و تابلو خط خوشنويسي و نقاشي خط

تابلو خط و نقاشيخط سجاد مهري

تابلو خط و نقاشيخط,سفارش تابلو نقاشي خط

نقاشيخط هنري بينابيني است كه عمر آن به بيش از چند دهه نمي رسد. تابلو هاي نقاشيخط حاصل نگاه نقاشانه خوشنويسان يا استفاده از المان ها و عناصر خط و حروف توسط نقاشان است و نتيجه يك تابلو هنري زيبا و اثر هنري جذاب است كه در بين مردم خاص و عوام طرفداران خود را پيدا كرده است.

نقاشيخط تركيبي از خوشنويسي معاصر ايران و نقاشي مدرن مي باشد، عمر آن به بيش از چهل پنجاه سال نميرسد و در بازار هنر معاصر ايران علاقمندان زيادي پيدا كرده است، هنر نقاشي خط همزمان با ايران در بسياري ديگر از نقاط جهان طرفداران پروپاقرص و استواري پيدا كرده است، كشورهاي عربي، تركيه، اروپا و حتي آمريكا. از جمله بزرگترين هنرمندان معاصر اين رشته هنري مي توان به اساتيدي چون پيلارام، احصايي، افجه اي، مافي، شيرازي و زنده رودي نام برد.


تابلو خط و نقاشيخط,سفارش تابلو نقاشي خط

 

در اين سايت آثار و تابلوهاي خط نقاشي و نقاشيخط هنرمند معاصر سجاد مهري را مشاهده خواهيد كرد، در كنار آن ها اطلاعاتي در خصوص تئوري كار، مواد و متريال اجراي تابلو نقاشيخط، اجراي مرحله به مرحله كارهاي خط نقاشي و ... را ارائه كرده ايم.

شما هموطنان عزيز و علاقمندان مي توانيد براي خريد تابلو نقاشيخط يا سفارش تابلو خط مورد علاقه خود در سايز و اندازه مورد نظر با رنگبندي و شعر مورد علاقه تان با شماره 09140222059 تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

براي مشاهده آثار هنري بيشتر و تابلو نقاشيخط هاي ديگر اينجا را كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.